Shikim nga afër i ndërrmarrësisë sociale image

Shikim nga afër i ndërrmarrësisë sociale

Data

2014

Partnerë

Fushat e bërë enkas për Social Enterprise Mark (UK) (Ndërmarrja sociale Mark- Mbretëra e Bashkuar)

Fjalët kyçe

sipërmarrësi sociale, ekonomia sociale, Britania e Madhe) , fushatë, çertifikim

Shikim nga afër i ndërrmarrësisë sociale

Si pjesë e bursës së punës të njërit prej krijuesve të ARNO-s, të ndarë nga Ambasada e Britanisë në Shkup, ARNO krijoi një fushatë verore, që kishte si qëllim të promovonte misionin e Social Enterprise Mark –  ndërrmarësia sociale në Mbretërinë e Bashkuar. Social Enterprise Mark, është ndërrmarësi sociale, e cila ofron certifikatën e vetme ndërkombëtare për ndërrmarrësitë sociale. Social Enterprise Mark, identifikon bizneset që përmbushin kriteret e definuara për ndërrmarësi sociale. Qëllimi i fushatës verore ishte që, përmes mjeteve interaktive, të promovojë konceptin e ndërrmarrësisë sociale për opinionin më të gjerë në Britaninë e Madhe. Pas qëndrimit një mujor në Britaninë e Madhe, në kuadër të SE Mark, detyra e Irinës ishte të dizajnojë dhe implementojë një fushatë online, që do të tërhiqte vëmendjen e njerëzve dhe do t’I inspironte të mendojnë në temën e ndërrmarësisë sociale. Rezultati I punës praktike dhe kontakti i drejtpërdrejtë me punën e mrekullueshme të SE Mark, ishte fushata verore, e titulluar” Shikim nga afër ndërrmarrësisë sociale”.Ekipi i ARNO-s, dizajnoi zgjidhje vizuele dhe një anketë në Facebook, ku përdoruesit e këtij rrjeti social, kishin mundësinë të përgjigjeshin dhe të fitojnë vauçerë ushëtimi nga Travel Matters UK, një ndërrmarje sociale e çertifikuar nga Anglia. Anketa në mënyrë plotësuese, u integrua edhe në web faqen e SE Mark. Pas idesë dhe brendimit të kësaj fushate, qëndron emri i Nikolla Vojnov-anëtar i ARNO-s.

Pikat kryesore: Gjatë krijimit të fushatës, mësimi kryesor ishte rëndësia e çertifikimit të Ndërmarrjeve Sociale. Kjo u bë e dukshme dhe njohuritë për çertifikimin e Ndërmarrjeve